Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende boekhouding (voltijds of 4/5de)


Functie

Ben jij gebeten door administratie, hou je van routinewerk en word jij helemaal blij van grote hoeveelheden verwerken? Heb je geen specifieke boekhoudkundige achtergrond, maar enige affiniteit? Dan ben je de geknipte persoon voor ons!

  • Je staat in voor de boekhoudkundige verwerking in de klanten- en leveranciersadministratie;
  • Je verwerkt de aankoopfacturen in Palette, ons verwerkingssysteem voor inkomende facturen;
  • En hiernaast bereid je nauwgezet allerhande betalingen voor;
  • Ook de administratieve assistentie bij o.a. wagenparkbeheer en verzekeringsdossiers behoort tot je takenpakket.

Jouw profiel

  • Je hebt een graduaatsdiploma binnen boekhouding/administratie of ervaring binnen de ondersteunende boekhouding;
  • Je bent schoolverlater, hebt een eerste werkervaring achter de rug of vele jaren ervaring: de juiste ingesteldheid is voor ons belangrijk;
  • Je pikt snel zaken op en ook zonder boekhoudkundige achtergrond ga je gaandeweg begrijpen wie wat doet binnen de afdeling;
  • Je neemt graag initiatief om collega's te helpen en zaken te verbeteren;
  • Je spreekt vlot Nederlands, een goede kennis Frans is mooi meegenomen;
  • Je hebt een goede kennis van MS Office, Excel is hierbij het belangrijkste;
  • Je bent discreet en kan omgaan met vertrouwelijke informatie;
  • Je bent resultaatgericht en werkt graag naar doelstellingen en deadlines toe;
  • Onze deur staat open voor initiatieven en verbeteringen! Door je sociale persoonlijkheid en je interesse in de werking van onze bedrijven, ben jij degene die initiatief neemt om bij vragen of verbetervoorstellen naar een andere afdeling toe te stappen.
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • Een leuk team waar iedereen z'n werk goed wil doen, gedreven is en zijn verantwoordelijkheid opneemt;
  • Flexibele werkuren en de mogelijkheid om 4/5 of fulltime te werken;
  • Een tijdelijk contract van 12 maanden, optie vast;
  • Marktconforme verloning en heel wat extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, mogelijkheid tot fietslease);
  • Een informele sfeer, korte communicatielijnen, snelle beslissingen, ruimte voor initiatief en verbeteringen.
  • Je krijgt vrijheid in het organiseren van je werk, m.a.w. we geven graag verantwoordelijkheid.

Solliciteren

Joeki Van Goeye
0497385543
j.van.goeye@vdlbusroeselare.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht